Εμπλοκές- Όρια 


Στον χώρο διεξαγωγής των γύρων ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ η παρουσία οποιοδήποτε παρατηρητών

Στον χώρο θα βρίσκονται ΜΟΝΟ οι ομάδες και άτομα της διοργάνωσης.


> ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΠΛΟΚΩΝ 


# Εμπλοκές, όρια & αποστάσεις

Όλα τα αεροβόλα θα πρέπει να μετρηθούν πριν την έναρξη της συνάντησης. Οι μετρήσεις πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένο χώρο, οριοθετημενό απο την διοργάνωση. Όλα τα αεροβόλα θα επισημανθούν με ειδική ταινία.

Οποιαδήποτε προσπάθεια αλλοίωσης των fps ή χρήση μη μετρημένου αεροβόλου θεωρείται μη τήρηση των κανονισμών και θα αποφέρει ποινή αποβολής του παίχτη.

Όλα τα αεροβόλα θα μετρηθούν με 0,20 bbs (παρέχονται από την διοργάνωση) και μηδενισμένο hopup.

Μειωτές FPS δεν επιτρέπονται.


# Όρια fps και αποστάσεις ασφαλείας 

Α) Κατηγορία ASSAULT:  Όριο έως 350 fps – ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα.

Β) Κατηγορία SIDEARM : Όριο εως 350 fps - ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα .

Γ) Κατηγορία SNIPER : Δεν υφίσταται  

Δ) Κατηγορία SUPPORT: Δεν υφίσταται

Ε) LIGHT MACHINE GUNS – LMG : Δεν υφίστανται

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Γυάλινα ή μεταλλικά bbs απαγορεύονται ρητά!

ΜΟΝΗ ΒΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ 


# Εμπλοκές με ZOMBIE

Δεν πεθαίνουν !! 

Επιτίθενται μόνο όταν η απόσταση μεταξύ του θύματος και αυτού είναι κάτω των 2 μέτρων .  

Αν χτυπηθούν παραμένουν στην θέση τους για 3 sec κραυγάζωντας.Η Κραυγή αυτή είναι το ΚΑΛΕΣΜΑ στα υπόλοιπα που βρίσκονται κοντά για να επιτεθούν !! Τα ZOMBIE δεν τρέχουν απλά κινούνται πιο γοργά οταν επιτίθενται .

Γιαυτό ΠΡΟΣΟΧΗ αν και πότε κάνουμε εμπλόκη με τα zombie. 

Αν σας πιάσουν - ακουμπήσουν έχετε μολυνθεί. Κάθεστε στο σημείο φωνάζωντας για ΒΟΗΘΕΙΑ απο τους συμπαίχτες σας . Έχετε 15 min να γυρίσετε στο RESPAWN και στον αρχηγό σας ώστε να σας γίνει ΟΡΟΣ ,και να μην μεταλλαχθείτε. 

ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΤΕ μόνοι σας ,άλλα πρέπει να μεταφερθείτε απο κάποιον συμπαίχτη σας ,λόγω του ότι ο ΙΟΣ έπιδρα γρήγορα και θανατηφόρα. 

ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ & ΤΗΡΗΣΤΕ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗΣ & ΤΑ LARP ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΛΛΑΞΗΣ 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ βολές στο κεφάλι των ζόμπι.

Οι εθελοντές θα φορούν ΓΥΑΛΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ αλλά το πρόσωπο θα είναι εκτεθειμένο λόγω του ότι θέλουμε ότι καλύτερο στο κομμάτι της μεταμφιέσης. Έχετε τον χρόνο να στοχευσετε σωστά και χαμηλά.


# Silent kill & Knife kill (ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ)

Παίκτης ο οποίος ακουμπά με το χέρι κάποιον αντίπαλο θεωρείται ότι πέτυχε silent kill (δεν χρησιμοποιούμε ομοιώματα μαχαιριών). Ο παίκτης που δέχτηκε το silent kill, δεν φωνάζει HIT!!!,  βγάζει πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης και συνεχίσει ανάλογα με τους κανόνες του παιχνιδιού. 


# Γεμιστήρες

Όλοι οι παίκτες χρησιμοποιούν real, low ή midcap γεμιστήρες 


# Περιορισμός bbs

Δεν υπάρχει περιορισμός πυρομαχικών 

  

# Χειροβομβίδες, Καπνογόνα, Βεγγαλικά (ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ)

Χειροβομβίδες 

Όταν σκάσει χειροβομβίδα, και μας χτυπήσει bb θεωρούμαστε αυτομάτως νεκροί ανεξάρτήτα απο την απόσταση η την κάλυψη που έχουμε. Εάν κάποιος παίκτης είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο ή τοίχο) και δεν χτυπηθεί απο bb τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ», ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι είναι εντός παιχνιδιού.


# Hit (ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ)

Όταν ο παίκτης δέχεται bbs οπουδήποτε στο σώμα του ή στον εξοπλισμό του (καπέλο, σακίδιο κτλ., εξαιρείται το όπλο του) τηρεί την εξής διαδικασία: Φωνάζει «HIT!!!», θεωρείται νεκρός, βγάζει πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης για να δείξει ότι βρίσκεται εκτός παιχνιδιού,και ακολουθεί τους κανόνες του κάθε γύρου.

Εάν δεχτεί bbs το αεροβόλο ο παίκτης συνεχίζει κανονικά μόνο με SIDEARM .Αν δεν διαθέτει ,είναι εκτός παιχνιδιού . Αν δεχτεί bbs και το SIDEARM ο παίχτης θεωρείται εκτός παιχνιδιού.

> Στα φίλια πύρα, νεκρός θεωρείται  ο παίχτης που τα δέχτηκε.


# Πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης ή Red Rag  (ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ)

Το πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης ή το Red rag  το φοράμε ή το τοποθετούμε  σε ορατό σημείο 360ο όταν :

α. Δεχθούμε ΗΙΤ

β. Είμαστε ΝΕΚΡΟΙ και επιστρέφουμε στο SAFEHOUSE ή στο RESPAWN,

γ. Είμαστε εκτός παιχνιδιού και κατευθυνόμαστε εκτός πεδίου ή στο safe zone\σημείο regen,

δ. Ξεκουραζόμαστε, βαρεθήκαμε, φτιάχνουμε εξοπλισμό και γενικά όποτε θεωρούμε τον εαυτό μας εκτός παιχνιδιού για μικρό ή για μεγάλο διάστημα και δεν θέλουμε να επηρεάσουμε την εξέλιξη και το παιχνίδι των υπολοίπων.


# Eπικοινωνίες

Θα παίξουν πολύ συμαντικό ΡΟΛΟ και θα πρέπει άπαντες να έχουν στην διάθεση τους .

Συχνότητες VHF / UHF  και PMR , θα δοθούν την ημέρα του σεναρίου σε όλες της ομάδες.

Το Κανάλι ασφαλείας / Διοργάνωσης είναι το 8


 # Κανόνας ΜΠΑΜ (ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ)

Ισχύει μόνο εάν ο αντίπαλος ΔΕΝ σας έχει αντιληφθεί,είναι στάσιμος και βρίσκεστε σε απόσταση μικρότερη των κατώτατων ορίων εμπλοκής από αυτόν. Σεβόμαστε το ότι ο αντίπαλος μας ,βάζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια μας και όχι το kill,εμείς με την σειρά μας τον επιβραβέυουμε με την αποδοχή του hit. 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!! Διατηρείστε τις επιτρεπόμενες αποστάσεις εμπλοκής. Εάν ο αντίπαλος είναι σε θέση άμυνας, τότε ο επιτιθέμενος θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση επίθεσης, ώστε να είναι εντός των ορίων. Το πλεονέκτημα για λόγους ασφαλείας το έχει ο αμυνόμενος.

Είναι ένας παρεξηγημένος κανόνας και θα πρέπει και οι 2 πλευρές να τον τηρούν απόλυτα.


# Κανόνας PARLAY (ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ)

Ισχύει σε κοντινή επαφή και όταν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είχε το πλεονέκτημα της σίγουρης βολής, έπειτα απομακρύνεστε 10 μ. σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις αρχικές.


# Παύση

Εάν δοθεί παύση από τη διοργάνωση ή κάποιον παίκτη, παραμένουν όλοι στις θέσεις τους και φωνάζουν και οι ίδιοι «ΣΤΟΠ !!!», ώστε να μεταφερθεί η πληροφορία σε όλο το πεδίο. Αυτός που έδωσε την παύση αναμένεται να ενημερώσει κάποιον από τη διοργάνωση. Από το ίδιο σημείο αναμένεται να αρθεί η παύση και να δοθεί η εντολή «ΠΑΙΖΕΙ!!!», την οποία πάλι όλοι οφείλουν να φωνάξουν, ώστε να αρθεί η παύση σε όλο το πεδίο.