Εμπλοκές- Όρια 


Στον χώρο διεξαγωγής των γύρων ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ η παρουσία οποιοδήποτε παρατηρητών

Στον χώρο θα βρίσκονται ΜΟΝΟ οι ομάδες και άτομα της διοργάνωσης.


> ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΠΛΟΚΩΝ 


# Εμπλοκές, όρια & αποστάσεις

Όλα τα αεροβόλα θα πρέπει να μετρηθούν πριν την έναρξη της συνάντησης. Οι μετρήσεις πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένο χώρο, οριοθετημενό απο την διοργάνωση. Όλα τα αεροβόλα θα επισημανθούν με ειδική ταινία.

Οποιαδήποτε προσπάθεια αλλοίωσης των fps ή χρήση μη μετρημένου αεροβόλου θεωρείται μη τήρηση των κανονισμών και θα αποφέρει ποινή αποβολής του παίχτη.

Όλα τα αεροβόλα θα μετρηθούν με 0,20 bbs (παρέχονται από την διοργάνωση) και μηδενισμένο hopup.

Μειωτές FPS δεν επιτρέπονται.


# Όρια fps και αποστάσεις ασφαλείας 

Α) Κατηγορία ASSAULT:  Όριο έως 350 fps – ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα.

Β) Κατηγορία SIDEARM : Όριο εως 350 fps - ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα .

Γ) Κατηγορία SNIPER : Δεν υφίσταται  

Δ) Κατηγορία SUPPORT: Δεν υφίσταται

Ε) LIGHT MACHINE GUNS – LMG : Δεν υφίστανται

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Γυάλινα ή μεταλλικά bbs απαγορεύονται ρητά!

ΜΟΝΗ ΒΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ 


# Εμπλοκές με ZOMBIE

Δεν πεθαίνουν !! 

Επιτίθενται μόνο όταν η απόσταση μεταξύ του θύματος και αυτού είναι κάτω των 2 μέτρων .  

Αν χτυπηθούν παραμένουν στην θέση τους για 3 sec κραυγάζωντας.Η Κραυγή αυτή είναι το ΚΑΛΕΣΜΑ στα υπόλοιπα που βρίσκονται κοντά για να επιτεθούν !! Τα ZOMBIE δεν τρέχουν απλά κινούνται πιο γοργά οταν επιτίθενται .

Γιαυτό ΠΡΟΣΟΧΗ αν και πότε κάνουμε εμπλόκη με τα zombie. 

Οι εθελοντές θα φορούν ΓΥΑΛΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ αλλά το πρόσωπο θα είναι εκτεθειμένο λόγω του ότι θέλουμε ότι καλύτερο στο κομμάτι της μεταμφιέσης. Έχετε τον χρόνο να στοχευσετε σωστά και χαμηλά.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ βολές στο κεφάλι των ζόμπι.Θα υπάρξουν ΑΠΟΒΟΛΕΣ χωρίς 2η προειδοποίηση . 


# Silent kill & Knife kill (ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ)

Παίκτης ο οποίος ακουμπά με το χέρι κάποιον αντίπαλο θεωρείται ότι πέτυχε silent kill (δεν χρησιμοποιούμε ομοιώματα μαχαιριών). Ο παίκτης που δέχτηκε το silent kill, δεν φωνάζει HIT!!!,  βγάζει πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης και συνεχίσει ανάλογα με τους κανόνες του παιχνιδιού. 


# Γεμιστήρες

Όλοι οι παίκτες χρησιμοποιούν real, low ή midcap γεμιστήρες 


# Περιορισμός bbs

Οι παίκτες και των 2 παρατάξεων επιτρέπεται να έχουν επάνω τους στην αρχή του σεναρίου ΜΟΝΟ τον αριθμό ΒΒ΄s που αναγράφεται παρακάτω :


ΚΟΛΟΜΒΙΑΝΟ ΚΑΡΤΕΛ  

Side Arm: 50 bb's      / ανά παίχτη

AEG-GBB: 1500 bb's  / ανά παίχτη 

Οι κολομβιανοί δεν θα έχουν άλλες μπίλιες κατά την διάρκεια του σεναρίου. Κουβαλούν πάνω τους τις προμήθειες ,μπορούν να ανεφοδιαστούν μέσα στο πεδίο.

Αν σας πιάσουν - ακουμπήσουν τα ZOMBIE έχετε μολυνθεί. Γυρίζετε ΑΜΕΣΩΣ στην ΒΑΣΗ σας ώστε να σας γίνει ΟΡΟΣ ,και να μην μεταλλαχθείτε. 

- RESPAWN - 3 ATOMΩΝ 

Οι Κολομβιανοί  δεν πειράζουν / μετακινούν / παραποιούν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ μέσα στο πεδίο . Εκτός απο συγκεκριμένες ΕΝΤΟΛΕΣ που θα τους δοθούν.


SPECIAL FORCES  

Side Arm: 50 bb's     / ανά παίχτη

AEG-GBB: 150 bb's  / ανά παίχτη              

Με τα παραπάνω πυρομαχικά ξεκινούν το παιχνίδι οι SF.

Κάθε παίκτης των SPECIAL FORCES θα πρέπει να έχει ετοιμάσει 4 σακουλάκια των 250 bb's , γράφοντας το όνομα-nickname πάνω τους. Τα σακουλάκια θα μπουν σε 2 διαφορετικά κουτιά ,όπου και θα τοποθετηθούν στο πεδίο. Όταν !! και αν τα βρουν !! σαν μέρος αποστολής τους  ,θα πρέπει να μεταφερθούν στην βάση όπου και θα βρίσκονται εκεί για τον ανεφοδιασμό σας. 

ΠΡΟΣΟΧΗ - Από την διοργάνωση θα υπάρξει δειγματοληπτικός έλεγχος στα σακουλάκια (250 bb's έχουν συγκεκριμένο όγκο).

Αν σας πιάσουν - ακουμπήσουν τα ZOMBIE  έχετε μολυνθεί. Κάθεστε στο σημείο φωνάζωντας για ΒΟΗΘΕΙΑ απο τους συμπαίχτες σας . Θα πρέπει να σας μεταφέρουν στο RESPAWN και στον αρχηγό σας ώστε να σας γίνει ΟΡΟΣ ,και να μην μεταλλαχθείτε.

ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΤΕ μόνοι σας ,άλλα πρέπει να μεταφερθείτε απο κάποιον συμπαίχτη σας ,λόγω του ότι ο ΙΟΣ επιδρά γρήγορα και θανατηφόρα. 

Αν απλά ΧΤΥΠΗΘΕΙΤΕ απο μπίλια γυρίζετε ΑΜΕΣΑ στην βάση σας ,χωρίς να χρειάζεστε ΟΡΟ. 


- RESPAWN - 5 ATOMΩΝ


Οι Κολομβιανοί  δεν πειράζουν / μετακινούν / παραποιούν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ μέσα στο πεδίο . Εκτός απο συγκεκριμένες ΕΝΤΟΛΕΣ που θα τους δοθούν. 


Όλο σενάριο θα κυλήσει σε φάσεις και σε συνεννόηση με τους Αρχηγούς των παρατάξεων.Οι ΕΝΤΟΛΕΣ εκτελούνται απο όλους και χωρίς καμμία ΑΠΟΚΛΙΣΗ. 

Θα υπάρξουν ποινές (μείωση Bb's - επαναφορά των πυρομαχικών στο πεδίο και ας έχουν παρθεί κ.α) αν εκτελεστούν πράγματα χωρίς εντολή από τον εκάστοτε αρχηγό. 


ΤΟ ΠΕΔΙΟ 


# Χειροβομβίδες, Καπνογόνα.

Χειροβομβίδες 

Όταν σκάσει χειροβομβίδα, και μας χτυπήσει bb θεωρούμαστε αυτομάτως νεκροί ανεξάρτήτα απο την απόσταση ή την κάλυψη που έχουμε. Εάν κάποιος παίκτης είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο ή τοίχο) και δεν χτυπηθεί απο bb τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ», ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι είναι εντός παιχνιδιού. Aν κινούμαστε και δεν έχουμε προλάβει να καλυφτούμε σωστά ,θεωρούμαστε ΝΕΚΡΟΊ .Αν η χειροβομβίδα σκάσει μέσα σε δωμάτιο αυτομάτως όσοι είναι μέσα θεωρούνται ΝΕΚΡΟΙ , ανεξάρτητα αν  χτυπηθήκαμε ή όχι απο Bb. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ Η ΚΑΛΥΨΗ.

Επιτρέπεται η χρήση χειροβομβίδων ΜΟΝΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.


Χειροβομβίδες Κρότου

Όταν σκάσει χειροβομβίδα , σε ακτίνα 5 μέτρων ,θεωρούμαστε αυτομάτως νεκροί.Aν κινούμαστε και δεν έχουμε προλάβει να καλυφτούμε σωστά ,θεωρούμαστε ΝΕΚΡΟΊ . Εάν κάποιος παίκτης είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από δέντρο ή τοίχο ή οχύρωμα ) φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ», ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι είναι εντός παιχνιδιού.Αν η χειροβομβίδα σκάσει μέσα σε δωμάτιο αυτομάτως όσοι είναι μέσα θεωρούνται ΝΕΚΡΟΙ , ανεξάρτητα αν χτυπηθήκαμε ή όχι απο Bb. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ Η ΚΑΛΥΨΗ.

Επιτρέπεται η χρήση χειροβομβίδων ΜΟΝΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.  


Καπνογόνα 

Επιτρέπεται η χρήση καπνογόνων - μόνο εμπορίου  ,εκτός κόκκινου χρώματος που θα χρησιμοποιηθούν απο την διοργάνωση. 


# Hit (ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ)

Όταν ο παίκτης δέχεται bbs οπουδήποτε στο σώμα του ή στον εξοπλισμό του (καπέλο, σακίδιο κτλ., εξαιρείται το όπλο του) τηρεί την εξής διαδικασία: Φωνάζει «HIT!!!», θεωρείται νεκρός, βγάζει πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης για να δείξει ότι βρίσκεται εκτός παιχνιδιού,και ακολουθεί τους κανόνες του σεναρίου.

Εάν δεχτεί bbs το αεροβόλο ο παίκτης συνεχίζει κανονικά μόνο με SIDEARM .Αν δεν διαθέτει ,είναι εκτός παιχνιδιού . Αν δεχτεί bbs και το SIDEARM ο παίχτης θεωρείται εκτός παιχνιδιού.

> Στα φίλια πύρα, νεκρός θεωρείται  ο παίχτης που τα δέχτηκε.


# Πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης ή Red Rag  (ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ)

Το πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης ή το Red rag  το φοράμε ή το τοποθετούμε  σε ορατό σημείο 360ο όταν :

α. Δεχθούμε ΗΙΤ

β. Είμαστε ΝΕΚΡΟΙ και επιστρέφουμε στο SAFE HOUSE ή στο RESPAWN,

γ. Είμαστε εκτός παιχνιδιού και κατευθυνόμαστε εκτός πεδίου ή στο safe zone\σημείο regen,

δ. Ξεκουραζόμαστε, βαρεθήκαμε, φτιάχνουμε εξοπλισμό και γενικά όποτε θεωρούμε τον εαυτό μας εκτός παιχνιδιού για μικρό ή για μεγάλο διάστημα και δεν θέλουμε να επηρεάσουμε την εξέλιξη και το παιχνίδι των υπολοίπων.


# Eπικοινωνίες

Θα παίξουν πολύ σημαντικό ΡΟΛΟ και θα πρέπει άπαντες να έχουν στην διάθεση τους .

Συχνότητες VHF / UHF  και PMR , θα δοθούν την ημέρα του σεναρίου σε όλες της ομάδες.

Το Κανάλι ασφαλείας / Διοργάνωσης είναι το 8 


 # Κανόνας ΜΠΑΜ (ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ)

Ισχύει μόνο εάν ο αντίπαλος ΔΕΝ σας έχει αντιληφθεί,είναι στάσιμος και βρίσκεστε σε απόσταση μικρότερη των κατώτατων ορίων εμπλοκής από αυτόν. Σεβόμαστε το ότι ο αντίπαλος μας ,βάζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια μας και όχι το kill,εμείς με την σειρά μας τον επιβραβέυουμε με την αποδοχή του hit. 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!! Διατηρείστε τις επιτρεπόμενες αποστάσεις εμπλοκής. Εάν ο αντίπαλος είναι σε θέση άμυνας, τότε ο επιτιθέμενος θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση επίθεσης, ώστε να είναι εντός των ορίων. Το πλεονέκτημα για λόγους ασφαλείας το έχει ο αμυνόμενος.

Είναι ένας παρεξηγημένος κανόνας και θα πρέπει και οι 2 πλευρές να τον τηρούν απόλυτα.


# Κανόνας PARLAY (ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΙΧΤΕΣ)

Ισχύει σε κοντινή επαφή και όταν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είχε το πλεονέκτημα της σίγουρης βολής, έπειτα απομακρύνεστε 10 μ. σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις αρχικές.


# Παύση

Εάν δοθεί παύση από τη διοργάνωση ή κάποιον παίκτη, παραμένουν όλοι στις θέσεις τους και φωνάζουν και οι ίδιοι «ΣΤΟΠ !!!», ώστε να μεταφερθεί η πληροφορία σε όλο το πεδίο. Αυτός που έδωσε την παύση αναμένεται να ενημερώσει κάποιον από τη διοργάνωση. Από το ίδιο σημείο αναμένεται να αρθεί η παύση και να δοθεί η εντολή «ΠΑΙΖΕΙ!!!», την οποία πάλι όλοι οφείλουν να φωνάξουν, ώστε να αρθεί η παύση σε όλο το πεδίο.

© 2017 Αirsoft Tournaments By SAL - LEVADIA| Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε