2nd ROUND 


Find it You need it


Παιχνίδι διάρκειας 15 min

*  5 κρυμμένα αντικείμενα στο πεδίο, τα οποία διεκδικούν και οι 2 ομάδες, με νικήτρια ομάδα αυτή με τα περισσότερα στην κατοχή της στο τέλος του 15 λεπτου. Κάθε αντικείμενο έχει και την αξία του όμως.

ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ  !!!

Στο πεδίο θα υπάρχει και Ο ΧΑΡΟΣ  με οπλισμό ενα SIDEARM ο οποίος θα παρενοχλεί τις ομάδες !! Μπορεί να χτυπήσει τους παίχτες και τα HIT του αφαιρούν κανονικά ζωές .Οι ομάδες μπορούν να τον ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΣΟΥΝ χτυπώντας τον και παιρνοντας τον στην κατοχή τους.



#  Όταν χτυπηθεί Ο ΧΑΡΟΣ παραμένει ανενεργός για 20 sec στην θέση του.

#  Αν περάσει τα 20 sec και δεν αιχμαλωτιστεί, τότε έχει στην ευχέρεια του άλλα 10 sec όντως ΑΘΑΝΑΤΟΣ να πυροβολεί τους πάντες και να κρυφτεί .Μετράει φωναχτά ώστε οι παίχτες να απομακρυνθούν.Μετά τα 10sec γίνεται πάλι ΘΝΗΤΟΣ

#  Αν αιχμαλωτιστεί απο κάποια ομάδα ,θα πρέπει να φυλάσσεται καλά και μέχρι το τέλος του αγώνα ΟΧΙ ΣTΟ RESPAWN γιατί έχει το δικαίωμα να αποδράσει !! Στην προσπάθεια του να αποδράσει ΔΕΝ μπορεί να χρησιμοποιήσει το sidearm του ,μόνο το μυαλό και τα πόδια του.Αν καταφέρει να ξεφύγει της προσοχής των φρουρών του ,και απομακρυνθεί 2 μέτρα μακριά τους ,οι φρουροί του ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να τον αφήσουν ελεύθερο. ΔΕΝ ΑΦΟΠΛΙΖΕΤΑΙ . . . 

# Διεκδικείται σε όλο τον αγώνα και απο τις 2 ομάδες.

# Όποια ομάδα τον έχει στην κατοχή της στο τέλος του αγώνα, θα παίρνει 100 πόντους BONUS.

Κάθε παίχτης της ομάδας θα έχει πάνω του LIFECARD 3 ΖΩΩΝ. Όταν ο παίχτης  δεχτεί ΗΙΤ θα πρέπει να φορέσει το " ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΓΙΛΕΚΟ " να γυρίσει στο Respawn, όπου εκει o διαιτητής θα του ΣΒΗΝΕΙ μια ζωή . Στα 3 ΗΙΤ θα αποχωρεί από τον χώρο του παιχνιδιού προς τον χώρο του Respawn , φορώντας πάντα το "ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΓΙΛΕΚΟ "



# Aν κάποιος παίχτης κατά την διάρκεια του παιχνιδιού ΧΑΣΕΙ την LIFECARD του, θα βγαίνει εκτός παιχνιδιού. 

# Αν πρίν το τέλος του ΧΡΟΝΟΥ όλοι οι παίχτες της μίας ομάδας έχουν βγεί εκτός τότε η εναπόμεινουσα ομάδα θα πρέπει στον χρόνο που απομένει να βρεί και να πάρει στην κατοχή της τα αντικείμενα. 

Στο τέλος του 15 λέπτου θα πρέπει οι ομάδες να φέρουν τα πράγματα του κράτησαν στην κατοχή τους ,στην γραμματεία ώστε να καταμετρηθούν και τα αντικείμενα και οι πόντοι.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

# Γεμιστήρες

Όλοι οι παίκτες χρησιμοποιούν real, low ή midcap γεμιστήρες περιορισμένου αριθμού, ο οποιος είναι 5 γεμιστήρες για τα AEG και 2 γεμιστήρες για τα Sidearm. Highcap γεμιστήρες απαγορεύονται ρητά, χωρίς εξαίρεση.

# Περιορισμός bbs

Οι γεμιστήρες AEG απαγορεύεται να έχουν μέσα πάνω από 60 bbs η κάθε μία. Πάνω σας κάθε στιγμή μπορείτε να έχετε έως 300 bbs συνολικά , μόλις αυτά τελειώσουν τότε τελειώνει και το παιχνίδι / γύρος για εσάς.

Για τα Sidearm, οι γεμιστήρες απαγορεύεται να έχουν πάνω απο 25 bbs / ανά γεμιστήρα. Πάνω σας κάθε στιγμή μπορείτε να έχετε μέχρι και 50bbs συνόλικα ΜΟΝΟ σε γεμιστήρες.

** Σε περίπτωση που τα πυρομαχικά ενός παίχτη τελειώσουν πριν τον χρόνο του παιχνιδιού, ο παίχτης θεωρείται DEAD, φοράει το "ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΓΙΛΕΚΟ " και θα γυρίζει στο Respawn, όπου και παραμένει μέχρι το τέλος του παιχνιδιού ανεξαρτήτως αν έχει ακόμη ζωές ! !

Tα αντικείμενα είναι διεκδικούμενα από όλους, αν χτυπηθούμε την στιγμή που το έχουμε πάνω μας το αφήνουμε ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΚΑΤΩ και διεκδικείται ξανά από όλους .

Τα αντικείμενα δεν τα κρύβουμε κάπου, αλλά μπορούμε να τα προστατεύουμε σε κάποιο σημείο ΟΧΙ ΣΤΟ RESPAWN, μέχρι το τέλος του χρόνου.


# Ποινή κατοχής extra bb's

Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού οι διαιτητές μπορούν να κάνουν έλεγχο στις γεμιστήρες των παιχτών.Αν βρεθεί παίχτης με μη επιτρεπτόμενο αριθμό bb's η ομάδα θα τιμωρείτε με αφαίρεση 50 βαθμών απο την συνολική βαθμολογία του γύρου.


ΣΗΜΑΙΑ                                              60 ΠΟΝΤΟΥΣ

>  ΚΟΡΝΑ                                                50 ΠΟΝΤΟΥΣ

>  ΒΑΛΙΤΣΑ                                              30 ΠΟΝΤΟΥΣ

>  ΧΑΡΤΙΝΟΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ                   25 ΠΟΝΤΟΥΣ

>  ΚΟΥΤΙ Σ.Α.Λ                                        10 ΠΟΝΤΟΥΣ

> ΧΑΡΟΣ                                                   100 ΠΟΝΤΟΥΣ 


ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΥΡΟΥ 

Νικήτρια ομάδα του γύρου θα χρήζετε η ομάδα με τα περισσότερα αντικείμενα στην κατοχή της μέτα το τέλος του χρόνου των 15 λεπτών. Θα υπολογίζεται και η αιχμαλωσία του ΧΑΡΟΥ ως αντικείμενο.

Η Αξία των αντικειμένων θα καταγράφεται ΜΟΝΟ για τον νικητή του παιχνιδιού ,και θα χρησιμοποιείται σε περίπτωση ισοβαθμίας.  


 ΙΣΟΒΑΘΜΙΕΣ

Αν υπάρξει ισοβαθμία στην κατοχή αντικειμένων στο τέλος του χρόνου απο τις ομάδες , θα υπολογίζεται η ΑΞΙΑ τους ,και αν έχουμε ξανά ισοβαθμία θα παίζετε μια 5 λέπτη παράταση μεταξύ αυτών των 2 ομάδων. 

 Ανάλογα με την τελική συγκομιδή πόντων θα προκύψει η κατανομή των νικητών του Γύρου.


Στο τέλος κάθε παιχνιδιού ΜΟΝΟ οι 2 αρχηγοί των ομάδων και ο Αρχιδιαιτητής θα προσέρχονται στην Γραμματεία για την επικύρωση του Αποτελέσματος . 

Κάθε ομάδα θα παίξει έναν αγώνα σε αυτόν τον γύρο. 


© 2017 Αirsoft Tournaments By SAL - LEVADIA| Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε