Πληροφορίες 3rd Tournament



1.  Γενικά Στοιχεία

> ΠΟΤΕ

Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Ώρα Check in : Απο 08:00 πμ εως 09:00 πμ

Ώρα Έναρξης : 09:30 πμ

Ώρα Λήξης : 16:30 μμ

> ΠΟΥ

Πεδίο : WINTER - X PARK - ΘΗΒΑ - ΒΟΙΩΤΙΑ 


> ΤΙ

Τουρνουά 3 γύρων και διαφορετικών φάσεων, με περιορισμένο αριθμό συμμετοχών, 14 ομάδες ( των 6 ατόμων min και 8 ατόμων max ) . Οι Αγώνες θα διεξαχθούν με ισάριθμα μέλη και για τις 2 ομάδες . Κάθε ομάδα θα μπορεί να έχει και 4  αναπληρωματικούς παίχτες .  


> ΠΟΙΟΙ

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν συμπληρώσει το 18 έτος της ηλικίας τους, να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα σε περίπτωση που τους ζητηθεί  . 


> ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ  

* Να έχουν διαβάσει τους κανονισμούς του τουρνουά

* Να εναρμονίζονται με αυτά που ζητούνται απο την διοργάνωση, όσο αναφορά εξοπλισμό, ενδυμασία ,προστασία

* Να συμπληρώσουν την Υπεύθυνη Δήλωση Αποποίησης Ευθύνης των Διοργανωτών που θα τους δοθεί .

* Να είναι τίμιοι, με όρεξη και θετική στάση σε ότι παρουσιαστεί .


> ΠΩΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ  

Οι ομάδες που θα θελήσουν να συμμετάσχουν θα πρέπει να συμπληρώσουν την φόρμα - ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - , που υπάρχει στο κύριο μενού της σελίδας, με όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα τους ζητηθούν .  

Μετά την αποστολή της φόρμας, πατώντας το  -  ΥΠΟΒΟΛΗ -  θα πρέπει να κατεβάσετε την υπεύθυνη δήλωση που βρίσκεται στην ίδια σελίδα στο τέλος της, να την συμπληρώσετε ατομικά ο καθένας και να την   προσκομίσετε στην γραμματεία την ημέρα του σεναρίου.

Οι Δηλώσεις Συμμετοχών θα ανοίξουν στις 02/01/2018, ο σύλλογος θα δέχεται αιτήσεις συμμετοχής μέχρι τη Κυριακή 14/01/2018 και ώρα 24:00.  


# Κόστος Συμμετοχής

Το κόστος συμμετοχής ορίζεται στα 5€ / ανά άτομο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για έπαθλα, δώρα, υλικά διοργάνωσης και ύπαρξη διαιτητών .


> ΦΑΓΗΤΟ

Μετά το τέλος του παιχνιδιού είναι ευκαιρία να γνωριστουμε καλύτερα, να ανταλλάξουμε ιδέες και να κάνουμε την αυτοκριτική μας.

Η Διαχείριση του πεδίου, το πεδίο είναι ΙΔΙΩΤΙΚΟ και δεν ανήκει στον ΣΑΛ  (Δεσμεύεται  για την πραγματοποίηση διοργανώσεων ),  θα μας προσφέρει παραδοσιακά σουβλάκια, λουκάνικα, νερά, αναψυκτικα και μπύρες στην τιμή του 1 €.

 

ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ:

Η δημιουργία ενός airsoft event με μοναδική ατμόσφαιρα, υψηλό επίπεδο τακτικής airsoft με στόχο να προσφέρει ιδιαίτερα συναισθήματα στους συμμετέχοντες.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ:

  1. ΑΦΙΞΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ        : 08:00 έως 08:30
  2. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΑΙΚΤΩΝ -BRIEFING           : 08:30 έως 09:30                                                        :
  3. ΕΝΑΡΞΗ                                                              : 09:30
  4. ΛΗΞΗ                                                                   : 15:00
  5. ΕΝΑΡΞΗ ΓΕΥΜΑΤΟΣ-DEBRIEFING                  : 15:30 εως 16:30
  6. ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ                  : 16:30