1st ROUND 

                       

Your CARD . . . My Life



Παιχνίδι διάρκειας 10 ΜΙΝ .

Κάθε ομάδα θα έχει το δικό της ΧΡΩΜΑ ΚΑΡΤΩΝ (ΖΩΩΝ)  σε όλο το τουρνουά. Ο κάθε παίχτης θα έχει 2 καρτές - ζωές. ( 1Α & 1Β....8Α & 8Β).

Game με "kill confirmed" 

Όταν θα γίνετε ένα hit ο παίχτης, θα φοράει το "ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΓΙΛΕΚΟ και θα σηκώνει την πρώτη κάρτα που θα έχει πάνω του ( 1Α , 2Α , 3Α.....8Α).

Την 1 κάρτα ( A ) θα έχουν δικαίωμα να την πάρουν σε αυτή την φάση και ο συμπαίχτης και ο αντίπαλος .

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΣΥΜΠΑΙΧΤΗΣ Η ΚΑΡΤΑ ΘΑ ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΣΑΝ KILL .ΑΝ ΠΑΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΊΠΑΛΟ ΤΟΤΕ ΜΕΤΡΑΕΙ ΣΑΝ KILL. ( ΠΟΝΤΟΥΣ )

Η 2 κάρτα  ( B ) θα μπορεί να παρθεί ΜΟΝΟ απο τον αντίπαλο, αν και εφόσον το καταφέρει, θα μετράει στο τέλος σαν KILL ( ΠΟΝΤΟΥΣ ).

Όταν η 1 κάρτα ( A ) παρθεί είτε από αντίπαλο είτε από φίλιο παίχτη, θα πρέπει ο DEAD παίχτης να γυρίσει στο Respawn και να πάρει την 2 κάρτα-ζωή του  ( B ).

Αν περάσει 1 λεπτό και δεν έχει παρθεί τότε θα πρέπει ο παίχτης να γυρίσει στο Respawn και να τοποθετήσει την κάρτα του μέσα στο ΚΟΥΤΙ ΑΚΥΡΩΣΗΣ, για να ακυρωθεί, και έπειτα να πάρει την 2 κάρτα-ζωή του. 

 ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΑΥΣΤΗΡΗ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ 1 ΛΕΠΤΟΥ.

AN ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΠΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΡΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Στην 2 κάρτα - ζωή ο παίχτης μένει εκεί μέχρι να του την πάρει ο αντίπαλος ή  μέχρι να τελειώσει το παιχνίδι. Αν και η 2 κάρτα παρθεί, θα πρέπει ο DEAD παίχτης να μεταβεί στο Respawn   για να μην μπερδεύει τους υπόλοιπους και παραμένει μέχρι το τέλος του παιχνιδιού. Αν ένας παίχτης την ώρα που πάει να πάρει την κάρτα του άλλου χτυπηθεί θεωρείται και αυτός DEAD.

ΠΡΟΣΟΧΗ

** Αν ένας Παίχτης ( Α ) έχει πάρει την κάρτα του DEAD αντιπάλου του ( Β ) και αμέσως μετά χτυπηθεί από άλλον συμπαίχτη του Β ( Γ )  ! ! Σε αυτή την περίπτωση ο συμπαίχτης  ( Γ ) ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΟΝΟ την κάρτα που τον αφορά, δηλαδή του αντίπαλου παίχτη ( Α ) και ΟΧΙ και την κάρτα του συμπαίχτη του ( Β ). H Κάρτα που έχει στην κατοχή του ο Παίχτης ( Α ) θα μετρήσει στο τέλος κανονικά σαν KILL.  

** Σε περίπτωση όπου ο DEAD παιχτής βρίσκεται ΜΕΣΩ ΠΥΡΩΝ έχει το δικαίωμα να μετακινηθεί ΕΛΑΧΙΣΤΑ ώστε να βγεί εκτός διασταυρούμενων πυρων ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ όχι να απομακρυνθεί ή να τοποθετηθεί ή κρυφτεί πίσω απο καποιό εμπόδιο ,ώστε να δυσκολέψει τον αντίπαλο.

** Σε περίπτωση που τα πυρομαχικά του παίχτη τελειώσουν πριν τον χρόνο του παιχνιδιού ,ο παίχτης θεωρείται DEAD , σηκώνει την κάρτα του κανονικά και ακολουθεί τους κανόνες της 1ης ή 2ης κάρτας - ζωής του. 


ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ

 >  Αν μια απο τις 2 ομάδες στο τέλος του 10 λεπτού έχει περισσότερες κάρτες απο την άλλη, είναι και η νικήτρια.

>  Μόνο η ομάδα που κερδίζει παίρνει και τους αντίστοιχους πόντους απο τις κάρτες.

>  Κάθε κάρτα αντιπάλου  - 10 ΠΟΝΤΟΥΣ

Αυτό γίνεται ώστε αν υπάρχουν ΙΣΟΒΑΘΜΕΣ ΟΜΑΔΕΣ στις νίκες, να κερδίσει η ομάδα με τους περισσότερους ΣΥΝΟΛΙΚΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ.

* Αν υπάρξουν ΙΣΟΒΑΘΜΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ως προς τις νίκες, τότε προσμετρούνται ΟΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΤΩΝ ΚΑΡΤΩΝ.

* Αν υπάρξουν ισοβαθμίες μεταξύ των ομάδων και στους πόντους τότε θα υπάρξει  5 ΛΕΠΤΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ μεταξύ των ομάδων που ισοβαθμούν.

* Αν έχουμε ΞΑΝΑ ΙΣΟΒΑΘΜΙΑ θα έχουμε έναν ΤΕΛΙΚΟ διαγωνισμό Στατικής Σκοποβολής σε στόχο, 10 βολων με AEG σε απόσταση 10 μέτρων.


ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΝΤΩΝ ΣΚΟΠΟΒΟΛΗΣ

1 . Πάνω στον στόχο υπάρχουν ΑΡΙΘΜΟΙ , όπου αυτοί θα μεταφράζονται και σε ΠΟΝΤΟΥΣ, που θα παίρνει ο παίχτης , πετυχαίνοντας τους εύστοχα.

2. Αν υπάρξει βολή που είναι ΑΝΑΜΕΣΑ σε 2 σημεία με διαφορετικούς πόντους ο παίχτης παίρνει την ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ.

3. Αν υπάρξει βολή που είναι ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΚΕΝΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ ο παίχτης ΔΕΝ παίρνει ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ.

4. Αν η ΒΟΛΗ χτυπήσει το KENO ,τότε υπάρχει ΠΟΙΝΗ ΜΕΙΟΝ - 3 ΠΟΝΤΩΝ στον παίχτη.

5. Αν υπάρξει βολή που είναι ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ KENOY,τότε υπάρχει ΠΟΙΝΗ ΜΕΙΟΝ - 3 ΠΟΝΤΩΝ στον παίχτη.   


Στο τέλος κάθε παιχνιδιού ΜΟΝΟ οι 2 αρχηγοί των ομάδων και ο Αρχιδιαιτητής θα προσέρχονται στην Γραμματεία για την επικύρωση του Αποτελέσματος. 

Κάθε ομάδα θα παίξει έναν αγώνα σε αυτόν τον γύρο. 


© 2017 Αirsoft Tournaments By SAL - LEVADIA| Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε